Mød vores dyrlæger på mobilen

Generelt 

Hvordan fungerer et besøg i appen? 

Log ind i appen, udfyld dine oplysninger og besvar nogle spørgsmål om dit kæledyrs symptomer eller tilstand. Dyrlægen tilslutter sig, og chatten starter. Hvis nødvendigt er det muligt at skifte til telefon- eller videosamtale.

Hvilke dyrlæger arbejder i AniCura-appen? 

Appen er bemandet med autoriserede og erfarne dyrlæger, der kombinerer deres arbejde i appen med arbejde på klinik.  

Hvad er appens åbningstider? 

Appen er åben hver dag året rundt kl 07.00-22.00. 

Skal jeg booke en tid i appen?  

Nej, i appen har vi drop-in for at kunne hjælpe dig så hurtigt og nemt som muligt. Bemærk, der kan være kø i appen og dermed ventetid. Hvis dit dyr har akutte, livstruende symptomer, så bedes du kontakte nærmeste dyrehospital direkte.  

Hvilke dyr modtager I? 

I appen modtager vi hunde, katte og kaniner. 

Om besøget 

Hvor  længe varer et besøg i appen?  

Normalt omkring 10 minutter, men det afhænger af dit kæledyrs problemer og tilstand. 

Hvordan fungerer det med journalføring? 

Dyrlægen skriver en journal i forbindelse med besøget, ligesom ved et ethvert besøg på vores klinikker.   

Får jeg adgang til mit kæledyrs journal? 

Ja, efter afsluttet besøg har du adgang til journalen i appen. Du kan finde den under “Tidslinje”. 

Kan I se mit dyrs journal fra dets sædvanlige klinik? 

Vi har, hvis det skønnes relevant og vigtigt, mulighed for at tilgå udvalgte oplysninger fra dit dyrs journal på andre AniCura-klinikker.

Kan jeg få en henvisning? 

Ja, vi hjælper gerne med at henvise dig og dit dyr til en passende klinik.  

Kan I udskrive recepter? 

I appen kan vi hjælpe dig med recept på loppe-/flåtmidler, mens din vanlige dyrlæge kan hjælpe dig med øvrige recepter. 

På nuværende tidspunkt kan vi kun udskrive recepter på loppe-/flåtmidler til katte og hunde, som har et AniPlan-abonnement, og som har været til sundhedsundersøgelse på en AniCura-klinik i løbet af de seneste 12 mdr. 

Kan I hjælpe med en receptfornyelse? 

Vi kan ikke forny en recept til et dyr, der er under behandling. Kontakt din behandlende dyrlæge for at få hjælp med dette. 

Hvornår kan jeg bruge AniCura-appen? 

  • Når du har brug for hjælp til at vurdere dit dyrs tilstand eller symptomer, og når du generelt har brug for rådgivning til dit dyr. I tilfælde, hvor dit dyr har brug for at blive undersøgt af en dyrlæge, hjælper vi dig videre med en henvisning. 
  • Hvis du er ny kæledyrsejer og har spørgsmål om dit nye familiemedlem.
  • I tilfælde af tvivl vedrørende efterbehandling eller andre generelle spørgsmål der kan opstå efter konsultation og/eller operation på klinikken.

Kan jeg bruge appen, mens jeg er i udlandet?  

Hvis du har downloadet appen, mens du er i Danmark, kan den også bruges i udlandet. Vi kan dog ikke henvise dig til en lokal klinik, hvis du befinder dig i udlandet. 

Support 

Kontaktoplysninger for support 

Kundeservice.online@anicura.dk

Hvor kan jeg henvende mig, hvis jeg har ris eller ros? 

Kundeservice.online@anicura.dk

Betaling og vilkår 

  • Det første besøg i appen koster ikke noget, derefter er prisen 290 DKK på hverdage kl. 07-18 og 449 DKK om aftenen efter kl. 18, samt i weekender og på helligdage.

  • Betaling foretages først, når dyrlægen har taget sig af dig og dit dyr. Efter endt besøg modtager du en faktura på din e-mail. 

Hvordan opbevares min information? 

Her kan du læse mere om betingelser for brug og fortrolighedspolitik

Did this article help you?

Please select what suits your situation or type on your own. We greatly appreciate your feedback.

Thank you!

We really appreciate it

Error

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded.