Er du blevet hvalpeejer? đŸ˜»

Download vores Hvalpe-guide, og tilmeld dig vores månedlige emails om hvalpe, så fortæller vi dig alt, du har brug for at vide! Tilmeld dig her!

Patient hos AniCura

Hos AniCura prioriterer vi altid den dyrlægefaglige kvalitet højest. Vi er stolte af vores gode ry og vi investerer kraftigt for at udbygge vores kollektive ekspertise og sikre, at vi har adgang til det nyeste og bedste medicinske udstyr.

Vi ved at vores kunder vil have mere end god kvalitet. For os er det lige så vigtigt at du og dit kæledyr føler jer velkomne og i sikre hænder hos os. Derfor har vi altid tid til at forklare situationen, så du, som kæledyrsejer, ved præcist hvad der sker. AniCura investerer yderligere i høj tilgængelighed. Både i form af længere åbningstider på vores skadestuer og på vores akut telefonrådgivning, men også af i form af flere produkttilbud, f.eks. wellness, rehabilitering og forebyggende pleje. Det synes vi er god service.

En stor del af vores medarbejdere er specialister, fagspecialister og europæiske specialister (diplomholdere), som udbygger deres faglige viden hos AniCura, f.eks. udfører forskning og afholder kurser. Flere af vores dyrehospitaler er nogle af de førende uddannelsesmæssige og rådgivende organer.

Kort sagt, vi gør alt hvad vi kan for at være på forkant med fremtidens dyrlægebehandling.

Viden og faglig stolthed

I AniCura forenes vi alle, dyrlæger såvel som veterinærsygeplejersker, i vores passion for at arbejde med dyr. Vi er stolte af den tillid, vi modtager hver dag, hele året rundt. Da vi samarbejder internt, har vi adgang til viden og erfaring fra tusindvis af kolleger. Er den rigtige kompetence ikke på det dyrehospital eller dyreklinik du besøger, er det bare et telefonopkald væk. Vi fokuserer altid på dyrets bedste og har ikke regler for, at henvisninger skal ske indenfor gruppen. Alle AniCuras dyrehospitaler, og flere klinikker, modtager patienter fra andre dyrlæger til videre undersøgelse og behandling.

Mere tid til dit kæledyr

At være en del af et stort netværk af dyrehospitaler og -klinikke, betyder at vi kan effektivisere administration og indkøb, som ellers ville tage tid væk fra patienterne. Det betyder samtidig, at ressourcerne kan fordeles internt, så selv små dyreklinikker kan opretholde en højere behandlingskvalitet gennem bedre medicinsk udstyr, regelmæssig uddannelse af personale og opgradering af faciliteter. Noget der i sidste ende gavner dig og dit kæledyr.

Fra grundlæggende ydelser til avanceret specialistbehandling

På grund af vores store investeringer i personale og højkvalitets dyrlægebehandling, tiltrækker vi nogle af de bedste specialister i branchen, såvel som andre dygtige dyrlæger og veterinærsygeplejersker. Vi kan tilbyde alt fra basale sundhedsydelser til avanceret diagnostik og kirurgi. For dig som dyreejer betyder det flere valgmuligheder, hvor vores dygtige medarbejdere er altid klar til at diskutere forskellige behandlingsmuligheder. Ingen behandling sker uden din tilladelse.

Lokal prissætning

I AniCura sættes alle priser lokalt. Det betyder, at de individuelle klinikker selv bestemmer prisniveauet, som de altid har gjort. Prisen kan afspejle typen af pleje og behandling, tid for pleje, dygtighed og specialiseret ekspertise, kvalitet og adgang til bestemt medicinsk udstyr, beredskab, bemanding og tilgængelighed.

Fremtidens dyrlægebehandling

AniCura har siden 2011 været så heldig at blive besøgt af flere og flere patienter hvert år. Vi er overbevist om, at en af grundene til dette er, at vores kunder sætter pris på vores kvalitet. Samarbejde, fælles infrastruktur, moderne udstyr og en passion for at yde det bedste for dyrene skaber fremtidens dyrlægebehandling.

 

Har denne artikel hjulpet dig?

Vælg venligst, hvad der passer til din situation, eller skriv selv. Vi sætter stor pris på din feedback.

Tak skal du have!

Det sætter vi stor pris på

Luk

Opdater siden

Der er opstået en fejl. Denne side svarer ikke længere, prøv venligst at opdatere siden.